Lördag 19/1

Jag börjar med går dagen
vi var ju och överraskade peos mamma hon fyllde ju år och tårta hadde vi med vi sjöng i trappen
ja hur det lät säger vi inget om
peos pappa haddde med köpt tårta så det blev ett redigt tårt kalas 
Idag har jag hunnit med en hel massa vi har plockat bort alla julsakerna ja förutom granen tar det i morgon
för då ska vi åxo byta ut gardinerna får hjälp med det
städat i sov rumet och gäst rummet och damsugat över plus lite vardagliga sysslor och pluggat
och har haft två besök så här har det varit fart så nu är man ganska slut
så nu blir det en macka och tv för hela slanten
för det är ju en del saker som ska göras i morgon åxo så man ska orka med
och min älskling börjar åxo bli förkyld men jag hoppars jag slipper den varan
ni får ha en trevlig lördag ha det gött puss och kram
Bye  bye 

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Har hänt en del hos dig och helgen är inte ens slut ännu. ;)

Imorgon är det våran tur att göra tårta, som vi ska ta med oss och åka hem till mina föräldrar för att gratta min mamma som fyller år på måndag.

Lycka till med julgransplundringen och gardinbytet.

Kramis!♥

2013-01-19 @ 21:52:06
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0