Inget kul alls

Jag mår inte bra alls huvudvärk och ont i själen 
saknar min mamma så det inte är klokt och nu har jag tappat bort hur länge sedan det var
när hon gick bort var det 3 år eller 4 år
och jag har inga kort på hennes begravning heller skulle få kort men det blev visst utesluten
ska kolla igen med min kusin om hon har kvar några
men känns välldigt tungt nu skulle behöva mamma det var hon som höll upp våran familj
sen hon gick bort har det inte varit så myckert av den varan min bror bryr sig inte om mig
ja och pappa har jag lite kontakt med men inte så myckert jag hadde velat
så man kan säga att jag har ingen familj känner mig mesta ensam och inte blev det några barn heller
så ingen kommer titta till mig den dan man går bort
nu skulle min mamma vara här och ge mig en kram och säga min lilla skatt allt löser sig
hon kom i från danmark där ut av skatt =älskling livet är bara så orättvis att hon skulle gå bort så tidigt men jag vet att hon finns där uppe och tittar till mig
men skulle änndå behöva henne och hålla om i hennes varma famn och att allt blir bra igen
Just nu så saknar jag småland grymt myckert och mina ungdomsvänner där visst jag har vänner här åxo men är inte riktigt samma sak dom har sinna och jobb
är svårt att koma in här som att man inte är här ifrån
jag tror nog att det flytt tillbax dit om jag inte kan få jobb snart
för annars gräver jag nog ner mig för myckert här av min ensamhet m,m
då får nog min älskling bara följa med
men jag har bestämt mig att jag försöker ett år till annars blir det flytt för mig tack och hejdå
för nu tycker jag nog att jag har försökt med att båda hitta vänner m,m
min älskling har varit hos läkaren hadde ont i sina höfter
hon trodde inte att det var hans ms som spökade hon troder han har ledremetist
så nu ska det åxo kolla det
sen ska han till nervotologen och kolla sitt brock så då blir det nog operation på detta
så det är myckert på gång och sedann jag som mår pisss ja detta året har ju inte blivit den bästa 
ojojojo här gnälls det i högsta grad idag men skriver ju bara hur jag känner mig 
Igår vad en vän till peo här för att köra
så han kunnde hämta sina meduciner och sedan var en kille här och kollade på våran säng
som att den knirrade på min sida så jag har luggit på min älsklings sida så jag skulle få sova lite
han fixade det
och det var så skönt som att vi inte hade samma madrasser och jag trivs bäst på min sida
och nu knirrar det inte mer skönt bara synd att man ska vakna upp med huvudvärk
nu har min gumma talat om var mina skålar var kunnde inte låta bli att skratta dom var på sin plats men hon hadde ställt dom längst in i skåpet plus var en annan lite skål fram för
hur all värden kunnde hon nå ännda in där som att hon är kotare änn jag och jag når fasiken inte dom det är därför dom står längst fram hahahahaha så jag ska kunna se dom 
nähe nu orkar jag inte sitta här mer nu ska jag gå kolla på film och deppa lite till 
jag hoppars jag kommer ur det snart så jag kan börja plugga lite m,m 
ni får ha det så gött puss och kram 
Bye bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0