Hur är det idag????

Jag vaknade upp med utan huvudvärk skönt det 
men har hostat igenom natten och har ont i hela kroppen och fryser
så något skit har komit på mig tror jag allt jag tittar ut så små snöar det lite 
har inte så myckert att berätta idag man tänker ju lite små saker
som att min mamma inte finns jag saknar men just denna tiden som är tuff men man lär sig att leva vidare 
sen lägger jag inte ner så myckert på andra energi tjuvar har dom inget bättre i sitt liv att pratas om en
så måste dom ha ett trist liv
och jag är den jag är och gillar man inte mig som jag är så behöver man inte umgås
och då behöver man inte prata om en heller
fast det är ju klart det pratas änndå fast man inte umgås och vet knappt vem dom är 
ja vad är det man brukar säga alla känner apan men apan känner ingen
jaja nog om detta var bara en tanke jag hadde som jag nu slänger i sjön som aldrig mer kommer tillbax 
pust väck done  ja som tur är kan jag släppa det och sedan inte bry mig mer 
men andra kan inte
vet inte vilket som är bäst men sådan är jag nu
har lärt mig ett och annat i kursen
vi skulle iväg och äta middag i morgon hos jans föräldrar
men vi är några som är små kassliga så vi hoppar nog över detta får nog bli en annan gång
nu ska jag ta en varm dusch och sedan kolla vad jag ska ge min älskling till middag
är nog hungrig när han kommer hem 
ha det så gött mina vänner puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0