En ny vecka

 Jag orkade inte skriva här igår 
gjorde en hel massa vi dammade ut julen satte upp andra gardiner och tvättade m,m
så var helt slut efter detta men var och kollade in era blogg
och min gumma i småland skrev att hon hadde svårt att komma in men det har jag inte kännt av
men en sak vet jag jag saknar henne grymt myckert trist att vi inte kan ses oftare men men
jag har varit fastande sen åtta i går kväll som att jag skulle på ett års kontroll idag vid halv nio
skulle ta med urinprov med och sedan träffa sköterskan och ta ekg och prover och väga mig
och längd och vilka meduciner jag tar
sen trodde jag att jag skulle få träffa läkaren men tji fick jag
det skulle jag visst göra en annan dag som att visa prover blir inte klara samma dag
nu får man bara hoppars dom blev bra
jag hadde gått ner några kilon sen sist och två enheter runt magen så  det var ju bra
så jag var hemma ganska snabbt igen men hua vad kallt det var ute
och nu känner jag att jag börjar få ont i halsen skit kul NOT
jag ska fika med en vän i morgon
hon ringde igår va både arg och ledsen jag förstår henne verkligen hadde jag åxo blivit 
men huvudsaken man vet vilka som är ens vänner eller inte och fokusera på det i stället 
men nu ser jag fram i mot fikan och hoppars jag kan liva upp stämningen
så hon kan må lite bättre 
peos ungdoms vän var här en liten stund innan idag han hadde med sin kamera hum
gillar inte man tar kort inte på mig i allafall
 men min älskling bryr sig inte han är en lins lus tror jag nog hihihi
nehe nu ska jag ta och vika ihop min tvätt 
så nu får ni ha en trevlig kväll ha det gött puss och kram
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Ibland har man fullt upp! jag hann inte heller blogga igår.

När det gäller kamera, så håller jag med dig. Jag står hellre bakom än framför. Mamma fick för sig att filma oss när vi var där igår och när jag upptäckte det sprang jag undan och min knäppa mamma sprang efter. ;)

Ha en fin kväll! Kramis!♥

2013-01-21 @ 21:17:04
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0