Brrrr kallt ute

 Händer inte myckert just nu
oj va paff jag blev sov igenom hela natten men vaknade upp till en början av huvudvärk
men försvann sedan efter en stund så behövde inte ta något för det
min älskling hadde ont mer änn vanligt idag först tänkte ha stanna hema men sen gick han änndå
tänker på han  när det blåser och kallt ute stackaren att vara ute nu
jag mår annars väldigt bra förutom det här med vikten jag får ingen struktur på detta
och jag är välldigt seg nu när jag går hema kommer inte ut på samma sätt
om nu jag tänker efter så har jag nog varit inne en vec inte bra det måste försöka ändra på detta
men jag har lite svårt ta itu med detta behöver någon som sparkar mig där bak
och det finns ingen som gör det så jag får nog försöka putta på mig själv och det är inte det lättaste
jag sitter här med mitt kaffe det var nog lite starkaste i laget
Få se vad som händer idag ja plugga blir det den tar min mesta tid just nu
så lite av andra saker blir lidande jag försöker inte stressa mig upp på det
för det är ju bara tills jag får mitt körkort
 men ska se om jag inte ska hinna med att vika tvätten sen i går som vi tvättade
ja middag ska ju åxo göras som att min älskling inte kan laga mat han säger han inte kan
men ska nog lära han det en vacker dag men lite svårt när han inte är intreserad eller är han det?
kan ju vara att jag stressa med det när jag lagar mat
förr gillade jag att laga mat men mitt ex tog över den rollen i så många år så tappade jag stinget
sen har jag blivit mer stressad över åren som jag har haft
har alltid varit en lungn och glad tjej
det har blivit bättre nu sedan jag blev ihop med min älskling men finns fortfarande öppna sår
tar tid att komma ur dom nu är det inte bara mitt ex jag pratar om det finns andra åxo
som har hänt i mitt liv nähe lite frukost 
ni får ha en härlig dag puss och kram 
Bye bye
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0