Brrrr kallt ute

Shit va kalt är ute 
Mina ögon är som grus idag så nu sitter jag med en varm stakt kaffe och gäspar
Jag hann inte komma in igår det var full ös hela dagen igår
jag fikade med en god vän igår
vid lite över nio på morgonen sen var en annan tjej åxo med som jag inte kännde 
en jätte trevlig tjej har bara hört talas om henne men kännde henne inte 
ja ni vet folk pratas om det ena och andra men jag ville ha min egen uppfatning 
men jag gillade henne kan vara för hon var lite som jag rak på sak m,m inte alla som gilla det
och jag träffar gärna henne igen ja vem vet kanske blir det en ny vän
och det hadde inte varit så dumt som att jag har kännt mig lite ensam den sista tiden
jag bara älskar ha folk runt om kring mig ja kanske inte alla dagar men för det mesta
 för jag mår bra av det
sen efter fikan så vad jag med min goa vän och handlade
och jag passade verkligen på att handla mat och det gick jätte bra i affären
ja ni som inte vet så gillar jag inte att gå i affärer jag brukar bli stressad av det
men igår var jag avslappnad på något sett och gick och små myste
ärligt talat det var riktigt skönt
att inte känna paniken och tok handla bara för man skulle ut
när vi kom hem bad jag peo komma ut och hjälpa mig med kassorna
han tittade lite ja här har handlas fyra påsar blev det när
jag kom in såg jag va klockan va inte konstigt att jag var hungrig
Kvart i ett hjälp vad har tiden tagit vägen
så det blev sen middag som att vi skulle plocka upp allt så nu är frysen full
sen efter middagen pluggade jag och vid fem tiden så fick jag sluta
för då kom älsklingens syster och kille och dom satt här till åtta
när dom hadde åkt kollade jag lite på fb tills jag skulle kolla hollyword fruar
 ja sen hadde den dagen gått  jag måste bara berätta en sak
vi har börjat med att öppna vårat sovrumsfönster 1-2 timar innan vi ska lägga oss
så det är så skönt att bara lägga sig i ett iskallt rum och jag sover myckert bättre
och inte så farligt jobbig huvudvärk när jag vaknar så det är nog det bästa jag har gjort på länge 
vad som händer idag vet jag inte så myckert vi få se vad dagen har att utvisa
men plugga ska jag göra det vet jag och en sak till vet jag nu är det frukost
så nu får ni ha en härlig dag javisst jag det glömde jag säga vi har har fått en massa snö
hum nu tycker jag våren ska komma jaja nog om dettta
hej svejs på er och puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0