Ajajajajaj

Idag var det inget kul
har sovit dåligt ont över allt finns inget som inte gör ont
nja rumpan och ansiktet  Bläääää
men jag var och fikade på förmidags med min goa vän vi hadde trevligt en stund
sen hem och fixa lite i min takt för idag gör det fasiken ont mer änn vanligt
och min älskling har varit hema idag sjuk ja han blir nog hema i morgon åxo
jag har titta på en film på dvd var skit bra men ett dumt slut kommer säkert en fortsättning på den
för så dumt kan det ju inte bara sluta a vem vet kanske kan det göra så
men då tycker jag det var en dum film hahahahaha
sen har jag pluggat och peos ungdoms vän var här en stund åxo gick nyss 
och nu ska jag bara ta det lungt 
så ni får ha en trevlig kväll ha det så gött puss och kram
ja just det fick en bild av conrad på mobilen han tackade så gott för kläderna 
(ja min gummas första barnbarn han kan ju inte skriva själv är ju bara 4 månader)
så han fick hjälp att skicka i väg bilden 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0