Torsdag 7/2 2013

    Ja här går det sin lilla gång 
Vi får se hur det går i morgon min vän mår inte bra just nu
och vi skulle fika och handla 
hon säger att hon ska komma men hadde jag fått bestäma så tycker jag hon ska vara hema
och vila upp sig men hon är ganska envis så vi få se
HUM undra vem hon har fått det ifrån
jag är lika dan men man måste veta när gränsen är och det kan vara svårt ibland
Idag ringde min mobil det var från vårdcentralen dom ville att vi skulle ses på måndag
och kolla om jag har asma så få vi se hur det går 
idag har inte hänt så myckert det vanliga 
nähe nu ska jag gå in och kolla lite på fb innan farmen 
ha det så gött mina godingar puss och kramiz
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0