Solen tittar fram

I morse tittar solen fram en stund  det var härligt 
men blev tråkigare väder senare på dagen
men i dag på morgonen var jag och fikade med min goa vän trevligt som vanligt
men just när vi skulle gå så ringde min älskling
att posten kommer snart hem till oss med ett paket till mig mina filmer kommer
jippi har beställt hem några så jag fick bråtom i väg så en snabb kram sen hej 
jag hann hem så det var ju bra 
igår har jag pluggat och det gick bra sen var lena och jan här en stund på eftermiddagen 
jag har läst färdigt min bok som jag köpte i jul klapp
tog lite tid men jag hadde med den bara när jag var på toa och gjorde nummer två
jag tycker så trist att sitta där då men nu är den färdig och bra var den åxo 
jag tror att det var första boken som jag har läst ut för jag är ju ingen bok människa 
men just denna gillade jag att läsa så om hen gör en ny bok då ska jag beställa den 
I morgon har jag bestämt mig att gå ner och ta mina prover 
jag ska möta lena på netto kvart över åtta på morgonen hon skulle till läkaren
så då passar vi på att gå ihop
jag har tittat på lite dvd film idag hadde ingen lust att plugga idag
och peo har varit i väg på eftermiddagen  och då passade det bra att titta på dvd
och i morgon hinner jag nog inte så myckert heller
som att på eftermiddagen ska vi åka till peos föräldrar
men sen får jag nog ta itu med det igen men tycker nog att det går ganska bra nu 
nehe nu ska jag gå in i duschen innan farmen så ni får ha det så gött puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0