Roligaste dan på länge

 Ja idag skiner solen så fint härligt
men jag hinner inte gå ut idag har en del som ska fixas hemma
sen kommer ju lena och jan åxo snart
så tyvärr blir det inte någon ute dag idag fast jag skulle nog behöva detta
men vi få se vem vet en snabbis ute tur kanske ska gå ja vi få se
igår var det ju tvätt dag och min älskling kom upp och flinade gissa vad han har gjort
japp han tänkte inte på att vi hadde nya sängkläder på och dom var röda gissa vad som hände
ja jag tror nog ni vet han färgade våra kuddörngott till rosa som var vita
jaja det är sådant som händer igår var min vän här på eftermiddagen
vi hadde trevligt  och roligt
jag tror inte jag har skrattat så myckert på länge hadde ont i käken och magen
 och tårarana bara sprutade fram   vi låg dubbelvikna i mellan åt
ja jag tror både hon och jag behövde detta
peo bara skakade på huvudet
så här kul brukar jag och min gumma har det synd att hon inte var med
så hadde hon åxo fått skratta lite 
på kvällen var det melodifestivalen men jag tittade inte på den den ger  mig inget
men brukar titta på slut finalen vill ju se vem som ska föra sverige vidare 
men jag hörde ju lite talas om dannys av klädning och det missade ju ja attas åxo 
men vem vet man kanske kan leta upp det på nätet eller så kanske det kommer en repris
så man kan kika på hahahahahaha skulle ju vara för den saken då
Nähe nu har jag inte tid att sitta här längre nu ska jag fixa lite 
ha det så gött mina godingar och en härlig söndag puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0