Måndag 4 feb

 Oj va tiden gick idag då 
vi hadde trevligt igår med lena och jan vi gjorde egna semlor nja lite fusk va det ju
lena hadde köpt bullarna m,m hon fixade till 8 st hon trodde att vi skulle orka två var
men nej tack en räckte för mig så peo fick stoppa i sig tre ja han väntade med den sista
till lite senare på kvälle nu tror jag att han inte vill se en semla på ett tag hihihi
sen när dom åkte hem vid halvsju tiden 
så satte jag mig för att kolla lite på fb hann inte mer att sätta mig så fick vi främande igen 
men stannade inte så länge så jag fick se mitt boens klockan åtta 
jag skulle ha varit och fika i morgon men blev inställt det kom något annant i vägen
men vi skulle ses på fredag i stället sen var hon så snäll så kör mig och storhandla
efter fikat som att hon är ledig på fredag 
idag har jag åxo vikat tvätten som att det inte har funnis någon tid till det innan 
som tur är så har jag lärt mig att det inte är hela världen om jag inte tar det samma dag 
nehe om man skulle ta och bre en macka och titta på glamour 
ni får ha det så gött mina godingar puss och kram och en trevlig kväll
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Jag har också fixat egna Semlor idag (av färdiga bullar). Nu är jag ingen älskare av dessa gräddiga bakelser, men Julia gillar dem, medans Mathilda inte äter dem alls. Jag nöjde mig med att göra två, resten av bullarna åkte in i frysen.

Duktig du är som tagit tag i tvätten. Det borde jag också göra, men nu sitter jag här istället. ;)

Ha en fortsatt fin kväll du med och sov så gott när det är dags!
Puss & kram! <3

2013-02-04 @ 21:22:26
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0