Lördag 9/2 2013

 Japp nu är jag trött på skiten 
Hit med våren nuuuuu
jag hann inte blogga igår och nu sitter jag och väntar att maten ska bli klar i ugnen
jag var och hadde frukost fika igår med några av tjejorna det var trevligt 
sen senare på dagen var jag och min goa vän åxo och stor handlade vi var på maxi 
jag vet inte just den affären får jag ångerts var tvungen att gå ifrån en stund
så hon fick vakta min vagn lite sen när jag kom tillbax gick det lite bättre 
det blev fem hela kassar så nu har jag fyllt upp frysen till nästa gång jag ska stor handla
min goa vän var med inne en stund och drack te och vi pratade lite
ja hon gillar inte kaffe kan jag inte förstå kaffe som är så gott hihihi
vad händer idag vet jag inte riktigt ännu men vi håller på och tvätta
och nu ska jag gå och steka lite kött till våran potatisgratäng som står i ungnen
så nu hinner jag inte sitta här mer 
Ja just det min älskade kusin fyller år idag hon och jag är jämn gammla 
GRATTIS min älskade goa kusin 
Love you
ha det så gott och en härlig lördag puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0