Lördag 16/2 2013

 Igår hadde en klassvän från gymnasiet 
lagt in ett kort på mig och två tjejor jisses ja det var 80- talet det
jag gillar ju inte annars att fins kort på mig på fb men det var ju min ungdom
så det var inte så farligt sexton år eller hadde jag hunnit bli sjutton
det var en rolig tid i allafall och tuff åxo som att man skulle in i vuxen världen 
min älskling var nere igår och hämtade min meducin så nu har jag testat den
änn så länge går det bra 
och idag vaknade jag ganska ok och tvättat har vi gjort och sen har jag pluggat
man blir ganska trött i huvudet av pluggandet
ja och varit inne på fb men man glömmer ju tid och rum när man är där inte bra
idag fick jag äta middag själv för peo följde med jan och lena skulle äta ute och titta på fotboll
och det ville inte jag är så trött på ute mat  och sport är inte riktigt min grej heller
och sen tycker jag det är viktigare att plugga så jag blir klar någon gång
OBS nu kommer dom visst och på med sporten Blääää ja då kan jag sitta här i godan ro
och skriva klart till er sen ska jag ren bädda ja jag får väll sätta på kaffe till oss åxo som att 
dom hadde med sig en kartong med semlor *HUM* UNDRA HUR MÅNGA DET ÄR I DEN LÅDAN
 Men jag ska bara ha en för här blir det minsann inte fler 
man kan ju inte frossa idet sen har jag ju tänkt att plugga lite till men vi få se men bädda  rent  SKA JAG det hinns nog som att vi ska titta på nya åsa nisse som kommer på tv hoppars bara jag han hålla mig vken hela filmen den kommer ju ganska sent halv tio börjar den och jag är ju ingen kvälls människa jag brukar ju gå och lägga mig vid tio tiden eller halv elva men vill gärna se den 
jag fick samtal när jag satt här av min goa vän malin så pratade vi bra stund
så nu sa min älskling ska jag sätta på kaffet ja tack men nu måste jag av runda
så dom andra inte tycker jag är otrevlig ni får ha en trevlig kväll
och jag får ta min blogg runda senare när jag hinner puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0