Inget kul just nu!!!!!!

Jag har inte druckigt kaffe på ett par dar jag mår inte så bra just nu
jag åkte aldrig igår på fikan med mina klassvänner
för när jag vaknade mådde jag illa ont i magen så jag fick av stå
men jag fixade middagen igår men hadde ingen redig mat lust
sen på kvällen när jag var på toa märkte jag att jag hadde fått mensen
 VA!!!! den skulle ju inte komma nu är ju allders för tidig jag hadde ju den 23jan
fast den var konstigt då var knappt något
så min älskling och hans tjej kompis sa att jag nog hadde komit i klimateret
men det ville jag inte gå med på tycker nog att det skulle vara lite tidigt
fast i bland önskar man det som att jag har en svår menstation så det fick bli en lungn kväll
 Japp vaknade med en dunder huvudvärk
bara stiga upp och ta en tablett  jag skulle iväg med en god vän och ha frukost fika idag
 men efter en stund börjar jag få så ont i magen så jag började må illa
nu mådde jag så illa och ont att jag var tvungen springa på toan
ja ni ser gubben så vet ni nog vad jag gjorde
sen fick jag gå ta en tablett till och ringde min vän
vi bestämde att hon åkte in och köpte varsin macka och vi var här hema hoss mig
om det nu skulle bli värre och jag fixade till tee så länge vi hadde trevligt en stund
hon var inte så länge lite mer änn en time men var trevligt med lite besök änndå
peppar och peppar nu har jag inte så ont längre bara lite seg
men hoppars att jag mår bättre snart 
min älskling fick hämta mat idag jag tog en mixsallad med tonfisk m,m 
och älsklingen tog en kebabb tallrik men jag hadde ingen större mat lust
sen gick han på möte
hans jobb fick två kristaller  en för bästa servic sen kom han inte håg vad den andra var för
en tredje del av sveriges lägenheter som var med i detta området var dom som fick det fina priset
så det var ju kul för dom 
Sen när min älskling kom hem var han så gullig
och tog disken och det var en bauta disk som att jag inte orkade ta den igår
tur att man har en sådann fin kille som hjälper en när man inte mår så bra 
jag är glad att ha han tänk vi är inne på 6 året i slutet på november 
ja tiden går fort
och sedann om ska tala om tiden så är det ju inte klokt idag fyller min bros ena pojk år
 den äldsta som jag är gudföräldrar till jag och mitt ex han blir hela nitton år
HJÄLP vad tiden går jag tycker inte så länge sedann man vaggade han till söms
när han var trött m,m har tyvärr inte så myckert kontakt med han
skulle gärna vilja ha mer kontakt med min familj men är tyvärr inte så
skulle önska det kunnde vara bättre men dom har ju sitt 
nähe nu börjar det skena ur så nu slutar vi här 
ha det så gött och en härlig kväll puss och kram 
Bye bye
 
 

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Det är tufft att vara kvinna och för vissa värre än för andra. Läste någon rubrik idag att män mår bra av att disk. Det låter väl bra? För vi kvinnor mår ju bara bra av hjälpsamma män. ;)

Hoppas din alla hjärtans dag blir en bättre dag.

Krya på dig!
Puss & kram!♥

2013-02-14 @ 00:34:59
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0