Hur är det idag?????

Ja hur är det idag ??????
Är ganska sigge va det igår åxo men just nu lyssnar jag på min cd skiva
jag fick i julklapp( så myckert bättre 3)
jag mår ganska bra förutom mina förbannade huvudvärk som ständig vill påmina mig att jag har ett huvud
ja dom andra värken gör mig påmind i mellan åt men är så van att det inte stör mig så myckert
men skallen är värre men nu så är den som bortblåst huvudvärken så det är bra
ibland sitter jag och fundera om det är någon ide att blogga för det händer ju inte så myckert i mitt liv just nu
och vem vill läsa mitt trista liv fast det är  ju klart jag tycker att det skönt att få skriva av mig
fast det kan man ju göra änndå ja jag få fundera på detta
jag har ju några som kollar in i bland ja som sagt få tänka på detta?????
Idag passar jag på att sitta här lite för min älskling har gått till sina föräldrar
så det är inte så brottom med middagen idag
sen efter jag har skrivit klart så ska jag passa på att hoppa in i duschen åxo
se om jag kan bli lite piggare i mig själv 
Ja här snöar det för fullt 
Igår kväll så blev jag skit skraj jag var inte beredd att det skulle komma någon så när det ringde på dörren
så flög jag en bra bit upp från fotöljen och skrek som en stucken gris shit va rädd jag blev
peo tyckte det var kul  HUM jag tyckte inte det var så kul fast kul såg det nog ut fniss
det var kompisen till peo han hadde bakat bullar som han hadde med mmmm nybakta bullar gott
nähe nu har jag inte tid att sitta här mer måste in i duschen och sen äta måste ju tänka på sockret 
ni får ha det så gött mina godingar puss och kram 
Ps tänker på min gumma som ska till läkaren idag hoppars allt går bra miss you puss puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0