Härligt väder

Ja idag är det härligt väder
i morse var jag och mötte lena så gick vi tillsamans till läkarestationen 
jag gick och tog mina prover och hon till läkaren 
det gick ganska bra lite ont gjorde det men fick det på första försök skönt det 
mina blod ådrar är tunna och rullade bruka sticka iväg när dom ska sticka 
nu ska vi snart åka till peos föräldrar men ville änndå hoppa in och skriva ett par rader 
idag när posten kom så fick jag ett pakett  HUM jag väntar inget har ju inget beställt 
men det var kombi lotteriet jag hadde vunnit igen vad glad jag blev 
det var fyra dickglas i kristall jag har vunnit tre gånger och har haft tur
har bara varit med i ca ett halvår fast klart hadde ju varit kul att vinnan en bil 
som att jag håller på att ta ett körkort eller en drös med pengar har ju inte varit så dumt heller 
nehe nu ringde jan att dom var på väg så måste kila ha det gött och en trevlig tisdag 
puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Ja, idag var det riktigt skönt ute, t o m hos mig. ;) Jag tycker ofta jag läser på bloggarna runt om i landet att de har sol när jag har det grått och eländigt. Skönt att få stämma in i de glada tillropen över att solen som skiner. :)

Grattis till din vinst! Kanske är det bara uppvärmningen inför storvinsten? Jag håller tummarna för att det kommer en bil framöver...

Hoppas du haft en fin dag hos svärföräldrarna och att din kväll blir en bra sådan.
Kramisar! ♥

2013-02-26 @ 17:51:43
URL: http://aprilsus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0