Härlig kvitter

 Vilken härlig dag det var igår 
solen skinner så fint och varmt och fåglarna sjöng så fint kunnde ju inte vara bättre 
vi hadde en trevlig dag hoss svärföräldrarna här om dagen
och lena och jan var här igår så här har varit fullt upp 
jag försökte ringa min goa gumma i småland igår men tyvärr var hon inte hema
ville kolla hur det hadde varit hoss doktorn för hon var så nervös får hoppars det gick bra 
hennes dotter sa att hon var på bio kul att hon hittar på saker
skulle önska vi hadde gjort det tillsamans saknar våra stunder tillsamans
jag vet inte hur länge sedan jag var på bio det måste vara en 20 år sedan sen sist
kanske man skulle ta och gå  på bio här någon gång ja vi få se
nu är det så myckert annat som jag fokusera mig på
Både igår och idag har jag fått suttit själv och äta frukost inte så kul som att jag är dåligt på att äta frukost
men tyvärr har min älskling jobbat på ett annat stället
och är förlångt att gå för att komma hem  får hoppars han slipper det i morgon 
ja vad händer idag ja det blir det vanliga sysslor som måste göras m,m
sen sitter jag åxo och funderar om jag kommer fixa körkortet det är skit svårt
och man är ju inte pyr ung längre så man har ju inte det minnet
som man hadde när man var yngre så man är lite skraj
man är rädd att man ska misslyckas det är ju myckert pengar om man inte klarar av det
men man får försöka att tro på sig själv och är ju inte lätt alla gånger
jaja man får ta ett steg i taget och hoppars på det bästa 
 
Undra om våren börja titta fram nu 
för när jag tittar ut är det så härligt väder och en massa kvittarande man kan ju hoppars på detta
nehe nu har jag absolut inte tid att sitta här längre få se om jag hinner gå ut lite sen
jo för resten jag ska ta den tiden till det kan jag behövas komma ut i den friska härliga vädret
så kanske man kan känna sig lite piggare
Ni får ha en härlig dag ha det gött puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Ja, men visst var det bara för härligt väder igår!? Jag ville knappt gå in. ;) Här lyser solen även idag, men det är inte alls lika skönt ute idag, så jag passa på att städa istället. Det är klart att våren är på gång nu, även om det kan dröja några veckor innan snödroppar och krokus mm blir synliga.

Ha en fortsatt fin dag, vännen. :)
Kramisar!♥

2013-02-28 @ 15:27:24
URL: http://aprilsus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0