Händer inte så mycke

 Ja idag har det inte hänt så myckert 
jag hadde en trevlig frukost fika i går med min goa vän
och sen hadde ju min gumma i småland namnsdag åxo så ringde och grattade henne
jag brukar inte gratta på namnsdagar och så för jag brukar inte ha koll på detta
men hadde velat prata längre med henne men det blev inte så av olika själ
men skönt att få prata med henne en stund i allafall 
peo var iväg  en stund på eftermidagen med sina föräldrar så då hadde jag lite egen tid 
skulle igenligen pluggat men blev inget av detta måste ta och skärpa mig 
ska försöka plugga lite imorgon men vi har tvätt tid i morgon och sedann 
kommer åxo peos syter och kille på eftermiddagen
hör och häpna jag har 
 Gått på mitt gåband det var evigheter sen sist 
men nu är jag trött på att vikten bara kryper  på mig
så nu så ska den tiden komma in på mitt chema åxo
jag blev förvånad att det gick så bra som det gjorde 
ja det här med tiden har jag svårt med att planera in m,m jag är ur ursel på detta
men oj inte har jag ätit heller sen vid tolv idag nog bäst att ta en macka eller något 
inte det bästa just men men 
ni får ha en härlig lördag ha det gött puss och kramiz 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0