Händer inte myckert!!!!!!

Jag var skita trött idag vaknade en massa gånger i natt
så kom inte upp föränn efter halv åtta sen har jag varit seg hela dagen
och utråkad är jag åxo just nu
inget kul med pluggandet m,m så nu har jag en liten pause och passar på att skriva några rader
jag pratade med min gumma i småland i mobilen vi fick en bra prat stund
ja ni vet ju redan hur myckert jag saknar henne
och i morgon är det vår vanliga tvätt dag och lite städning
men min goa vän skulle åxo komma och hälsa på ser jag fram imot
som att vi inte fick någon fika dag i vec som att hon har varit sjuk
och hon mår bättre nu,,,,, ja förkyldningen har inte gått över helt
men gör inget går så myckert skit just nu så man kan inte bli imun  av allt 
och helgen blir nog lung tror jag ?????
Nähe nu ska jag fortsätta att plugga så ni får ha och en trevlig fredag 
puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Här händer inte mycket heller! Känns som man bara upprepar sig om städning, krämpor och väder hela tiden. Men vad ska man göra den här årstiden?

Ha en fin helg!
Kramisar!♥♥♥

2013-02-01 @ 20:13:50
URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0