Gokväll

 Idag har jag haft svårt att stiga upp
 kom först upp vid åtta tiden det var segt sen in i ducshen och försöka piggna till
som ni vet skulle jag till asma sköterskan och ta prover så nu var det gjort
så få vi se vad läkaren säger om detta
sköterskan berättade att proverna inte visade något om att det skulle vara asma
men att jag hadde dåligt flås på mina lungor men när jag fick meducinen så blev det bättre
så hon trodde att något måste jag ha,,,, så vi få se vad som händer 
sen efter det så väntade min goa vän på mig så då gick vi upp till henne en stund
tills hon skulle börja jobba vid två tiden
så idag fick älsklingen sen middag men annars har det varit lungt här
och helgen har varit så lungn så det var skrämande fast det kan ju vara skönt ibland det åxo
Idag fyller jan år han blir 50 så GRATTIS till han 
det är peos syster kille som fyller år dom har åkt iväg några dagar
dom åkte i lördags och kommer hem på onsdag någon gång
sen pratade dom om att komma till oss på torsdag  och hälsa på
vi ska inte firar han då som att dom ska ha ett stort kalas i april
ska slå ihop det med min svärfar som blir 75 i mars
så då blir det en dundrade kalas jag vet inte vad jag tycker om detta
som att jag inte gillar en massa folk och en massa jag inte känner
så är jag inte så storm förtjust men men är ju ett tag till vi ska dit så inget att tänka på nu
Lånad bild på nätet 
Jag funderar på att gå ner och köpa blommor i morgon eftermidag
 som en vän till mig från skolan skrev till mig på fb och undrade om jag ville följa med
i morgon 
och fika hoss en annan skolkamrat skulle samla några av oss hoss henne 
och som jag aldrig har varit där så brukar det ju vara en fin sak att ta med sig en bukett
sen funderar jag åxo att köpa en enkel blomma till min vän som var så snäll och tänkte på mig
ja vi få se i morgon hur jag gör 
nehe mina vänner om man skulle ta och krypa upp i soffan lite nu
ni får ha en härlig kväll ha det gött puss och kram 
Bye bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0