Fredag hela dagen

Ja här har inte varit många knop ont m,m 
men igår va lena och jan här det var trevligt
men mindre trevligt va att min älsklings nya mobil gick sönder
men jan var så snäll så han och lena kom idag så han fick åka till kristandstad
för vi har ingen telianor här så dom åkte på förmidagen och va hema igen vid ett tiden
han fick en ny fast inte samma men den var visst bättre så det får vi hoppars
nu på eftermiddagen ringde asma sköterskan läkaren hadde pratat med henne
så nu har dom satt in en annan meducin se om det blir bättre
sen skulle jag komma till henne i maj någon gång
men ska gå ner och ta lite allergitest någon dag åxo som att jag har problem med allergi
så nu är det myckert på gång och sen ska jag försöka plugga lite mer
så jag kan skriva in mig snart så jag kan få ett körkort
skulle ju åxo vore bra om jag kunnde tappa några kilon åxo
så kanske man kunnde må lite bättre ja lite piggare iallafall
min älskling köpte några målaböcker till mig för jag blev så sugen på att måla lite
så kanske det kan få mig att stressa ner lite 
nehe nu har jag inte tid att sitta här längre ni få ha en trevlig fredag puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0