En seg dag!!!!!

Idag har det varit en seg dag ville inte stiga upp
men till sist kom jag upp sen har dagen bara gått i snigel fart
när jag diskade idag så skärde jag mig vist på tummen  utan märka det
men märkte det när tummen kändes varm och blöt oj jag har visst skärt mig
tog på ett plåster det var ganska djupt
och idag kom åxo mina papper till intyget att ta körkortet så nu är det bara att gå ner en dag
ja vi få se när det blir .....jag ska ju åxo ta lite prover om mina allergier har jag inte gjort ännu
har ju varit så halt och trist väder få se om nästa vec om jag kan gå ner och göra detta
jag ringde min goa gumma i småland  i går men hon hadde inte tid med lilla mig
hon var på kalas
men det är ju bra att hon kommer ut lite hon åxo det kan hon behöva
men saknar henne grymt myckert så jag hoppars tiden går fort så vi kan ses snart 
i morgon ska jag gå och fika med min goa vän ska bli trevligt jag behöver ju åxo komma iväg lite
nu börjar farmen snart så jag slutar här 
ha det så gött alla puss och kramiz 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0