Alla hjärtans dag

Ja idag är det ju alla hjärtans dag 
vill sända en tanke till er alla vi firar inte så myckert denna dag 
men jag köpte en lite sak till min älskling
min älskling är inte lika hopplös romantiker som jag
men en varm puss fick jag och det är ju åxo en sorts romantik eller hur 
Dennna lilla fina hjärtat fick han av mig
som nu står på sängbordet 



   iDAG kommer lena och jan så jag hinner inte sitta här så länge 
så jag får gå min blogg runda senare eller så får jag ta det i morgon
men ville komma in och önskar er alla en trevlig varm alla hjärtans dag 
ha en toppen dag puss och kram 
Bye bye 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: AprilSus

Här firas inte denna dag heller på något speciellt vis. Men jag hoppas du har fått en fin och skön dag och kväll.

Kramisar!♥♥♥

2013-02-14 @ 19:19:36
URL: http://aprilsus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0