Va arg jag blir

 Jag åkte till min goa vän 
jag lämnade till henne min presenter som var jul almenacka i triss
så hoppars dom kan vinna en massa nu så här till jul 
när vi skulle åka till en annan väninna så va bilen helt död men va fasiken nu då 
japp ljuset har visst varit på ett tag och jag som trodde dom släcktes atom 
jaja va bara ta hennes bil och hennes kille fick komma och hämta bilen 
så nu står den hoss bildoktorn sen skulle han kolla vindtorkan bak åxo 
för den stannade halv vägs härom dagen 
 sen ringde min goa väns kille och undrade vad det var för vindsrut torka
för det var inte den dom hadde satt på  vad det inte ööööö vem har snott min
och vi åkte till våran vännina och fick goa frallor 
det var en annan vän där åxo så vi hadde en mysigt stund 
jag fick jätte fina presenter av henne vi var hoss en jätte söt nalle som höll i ett hjärta
där stod det I love you på sen ett trä hjärta runt halsen där det stod 
GRATTIS till körkortet sen fick jag lila olje ljustakar har aldrig haft det men ska nog 
hitta ut av det 
sen värme ljus som hon hadde köpt på ike fast dom hadde jag beställt
jag frågade vad dom kostade men det hadde hon glömt
så jag får väll köpa till henne nya när jag kommer till ikea någon gång
nähe om man skulle ta något och äta har ju inte ätit så myckert idag 
aja baja mig inte bra för sockret 
sen ska jag se om jag inte kan fixa till min advents ljus stake 
det andra få jag ta när lusten och orken tränger på 
ni får ha det så gött puss och kram 
Bye bye
sen
 
 

Kommentarer
Postat av: TjockMorsan

Det är toppen att ha körkort och bil, men dessvärre till kommer nya problem i mellan varven, för bilar har ju en tendens att krångla ibland. ;)
Hoppas det ordnar sig och du fick ju en mysig stund och fina presenter som plåster på såret.

KramKram!<3

2013-12-02 @ 17:45:38
URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0