Ute på tur

 Idag har det varit fullt ös hela dagen 
Har sovit dårligt inatt 
kom upp så jag kunnde se julkalendern på morgonen 
sen diskade jag och vik ihop tvätten och damsög 
innan peos mamma gäst kom serverade kaffe och fika sen satte jag mig vid datorn
hann inte sitta många minuter så kom min goa gumma det var trevligt 
fick en prat stund sen gjorde jag en snabb middag vilade en liten stund 
innan vi åkte iväg till bromölla några mil här ifrån peos mamma syster bor där
på ett äldreboende 
jag skrämde slag på peo och hans mamma när jag skulle svänga in till bromölla 
det gick visst lite fort där svängen var visst lite mer änn vad jag trodde kom nog lite fort där 
var så jag åxo blev lite skraj där hahahahaha men det gick bra 
vi var där en stund hon blev så glad och vi kom hem levade sen fniss
sen kom peos syster och kille en stund efter vi kom hem 
så nu har jag en hel massa disk igen men den får jag ta i morgon 
för nu är jag trött var jobbigt att köra bil när man inte är van 
i morgon ska jag se om jag kan komma iväg och handla för allt är slut här hemma visst
men skulle bli bus väder i morgon sägs det så vi får se om jag kommer ut 
på tal om det jag berättade att jag har klätt granen med min gumma igår 
det är ingen vanlig gran jag har plast gran orkar inte med en vanligt gran 
bara barra sen m,m  
ja det var lite om min dag 
ni får ha det gött till nästa gång puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0