Uppsitta kvällen

Ja idag är det fullt upp är helt slut nu 
smet in hit för att skriva ett par rader 
i morse var jag och hämtade min dyra meducin och inte nog med det så fick jag en räkning 
på skatten på bilen en del av den har ju inte haft den så länge men dyrt var det 
752 riksdaler så över 2000 blev jag av med idag vips jätte kul så här till ju
och när jag kom hem gjorde jag julskinka och risalamaltan är klar och nu är jansson inne
en utan och en med asovis sen är det bara rebenen min älskling har hjälpt mig lite grann
nu ligger han här och sover medans jag skriver ja det har ju inte jag tid med 
och ont i axlar och rygg har diskat två omgångar då tänker vad dom andra 
ja en har smitit ut och två sitter och kacklar nästa jul tror jag att jag rymmer 
eller boka in mig på ett hotell och bara lata mig 
inatt ska jag sova på soffan och peos mamma i min säng
som att peos syster och kille ska sova här åxo 
jag behöver ju inte oroa mig att jag ska kunna sova i soffan som jag får jobba i köket m,m
så lär jag nog sova gott och vi ska ju åxo spela bingo i kväll och som att det är uppsittakväll
så håller det på till tolv tror jag 
jag hann inte ringa min gumma igår från småland och idag är det så myckert 
så jag få se när jag hinner annars får jag ta det i mellandagarna
nu kommer jag ha en 
 i några dagar men kommer snart 
tillbax så ni får ha det puss och kram 
och en 
 Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0