Tredje Advent

 Ja idag är det tredje advent 
Tänk va tiden susar iväg 
Jag vet inte vad det är med min hjärna när jag sover den kokar över av alla tankar 
jag drömer dom mest korkade saker m,m att jag tappar alla mina tänder 
och min jul lista och vad som ska göras m,m öööööö jag blir så trött på detta
DET BLIR JU DET SOM DET BLIR  och det blir säkert bra åxo
jag bryr mig nog lite för myckert vad andra tycker och alla ska trivas m,m 
och det är nog därför min hjärna spelar spratt med mig 
nu ska jag packa ner pappas julklapp så den kommer iväg
sen ska jag kolla om jag hittar något granris kan ju vara dom som säljer julgranar har
annars får jag ta det sen skulle ut till kyrkogården vi ska sätta ett ljus idag 
så nu ska jag fixa till mig och göra klar till att åka snart så man kan komma hem 
och fixa till middagen 
hadde tänkt att baka åxo men vi få se tiden brukar rinna iväg så fort 
ha en trevlig treje advent puss och kram
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman gumman, du har mycket runt dig nu, men vet du drömmen om tänder när man tappar dom, betyder man får pengar, kanske en liten vinst ikväll,
Ha det gott hälsa alla, saknar dig så mycket så

2013-12-15 @ 11:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0