Tick tack tick tack

ja tiden går tänk om man kunnde stänga den
förstunden lite tag men det går ju inte,,,, jag fattar inte alla som hinner med 
jag har sovit gott men min älskling har fortfarande ont ryggen så han har inte sovit så bra
stackaren nu när vi har lite egen tid jajaja är som det brukar kommer alltid något 
igår fick vi klippt oss och jag hann med lite ärende och sen var vi och hälsade på en god vän 
var ju ett tag sedan min älskling hadde varit hos dom så fick han se det fina köket 
som dom har fixat jätte mysigt men det blir mörkt fort och jag har ju inte kört någon 
mörke körning så när jag skulle svänga in kom jag lite för nära totarkanten ubs 
jag tänkte fixa lite här hema innan jag åker iväg ska ta och åka ner tillkörskolan 
och lämna lite presenter till min körlärare och min älsklings maskot bruno 
han är ju bara för söt så jag har köpt lite gosaker till han och husse
ja hon som sitter på kontoret åxo min ny funne vän skoj så nu har jag två ny funna vänner 
hon och en annan tjej som tog körkortet samtidigt som mig
jag brukar vara svår
när det gäller ny vänner men dom passade mig som en smäck hahahahaha 
javisst ja måste bara säga en sak
va skönt det var stiga upp idag behövde inte tänka på någon m,m 
tyst och lungt kunnde få vakna till själv m,m japp skönt 
så nu hinner jag ladda batterierna tills mamma kommer i morgon
nu får ni ha det så gött så hörs vi puss och kram
Bye bye 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0