ska göra lite nytta idag

 Har sovit uselt i natt men vad gör det 
och nu börja komenist vec komma åxo kul nääää men hoppars at den tar slut innan jul afton 
så man slipper den elände men brukar inte ha den så många dagar så det ska nog gå i vägen 
idag ska vi åka och handla julmat i bromölla och hälsa på mammas syster 
vädert är trist och dyster men ska nog gå änndå
jag vill gärna börja bli klar så man kan få vila någon dag 
men det kommer nog annat i vägen mamma pratade om att skulle ner till sin lägenhet 
m,m så vi få se om jag får köra eller inte 
sen ska jag slå in lite julklappar ja det blir inte så många men vad gör det
bara man har det trevligt 
och nu skvallrade peos mamma vad jag skulle få av peos syster och kille 
jaha där försvann den över raskningen nu hoppars jag verkligen inte 
att hon skvallrar vad jag ska få av min älskling för då blir jag ledsen  
jag har fått fullt med finnar på hela hakan öööö jag är ingen tonåring längre 
nja tror det är en inre stress av allt som har hänt dom sista månadern 
 nähe hinner inte sitta här längra ska fixa disen och vika tvätten sen igår 
och gå och ducsha  och ta en macka till middag som att jag vill åka 
god tid så det inte blir för sent 
ni får ha det så gött till nästa gång vi hörs puss och kram 
Bye bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0