SISTA dagen på året

  Ja sista dagen på detta år 
Det har varit upp och ner detta år med tråkigheter men har åxo varit något bra 
men jag hopars verkligen det nya året blir bättre 
jag försöker vara så posetiv som möjligt men är inte lätt alla gånger 
nu är min älskling och mamma ute en stund så passar på att skriva lite här då 
mamma gnölade lite att grannen uppe på skivades länge länge
jag och älsklingen hadde inget hört vi sov som grisar hihihi konstigt det gör vi visst alltid
när det något händer inte bra det annars sover jag inte lika bra 
min älskling har början till ont i halsen jag fattade först inte varför han ville pussas hela tiden 
men sen när jag hörde hans krakade hela tiden så frågade jag han börja du bli förkyld
vet ni vad han sa NEJ men har lite ont i halsen men  Ååååååååå skulle bara fattas 
att jag blir förkyld lagom min gumma ska komma från småland
sen sitter jag och funderar på en annan vän jag har hon är lite deppig om jag skulle ta 
och ringa henne och se om hon är hemma så jag kan pigga upp henne lite 
ja jag tror jag gör det när jag har skrivit klart här 
idag ska jag köra peos syster och kille till jämshög ska fira där 
hihihi nu ringde min goa vän vi pratade en stund
men bestämde oss at jag skulle komma dit en en stund få se om hennes boyfriend är hemma 
är alltid lika roligt att tetas med han men det var inte säkert för han skulle åka till sin dotter 
nähe nu ska jag fixa till mig så jag kan komma ut lite tar disken sen 
 ha det så gött nu så hörs vi till det nya året 
puss och kram 
Bye bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0