Så trist

 Jag har sovit ganska bra 
men min fasa när jag kollade min meducin måste jag lösa in i mellandagarna
för dom tar slut då och mitt fri kort har gått ut så 15oo fattigar där åxo 
och peos systers kille sa att hans föräldrar kommer i år åxo så vi blir några fler 
men det går ju bra för dom var med förra året så kul att dom ville komma denna gången åxo 
som att hans mamma inte gillar julen 
nu ska jag snart ta itur med disken orkade inte igår 
och idag tänkte jag baka bullar det brukar jag vara duktigt på så vi få se hur det går 
jag har fixat till min älskklings julklappar och hans mammas är färdigt 
jag har lite kvar sen är det  klart
sen är det bara julmaten som ska inhandlas det är min värsta fasa 
att trängas med alla människor jag hatar det 
peos mamma har skaffat uppesittakväll på bingolotto då kommer hans syster och kille åxo 
det brukar dom göra under dagen så fixar vi julskinka. janson, köttbullar, och revbenen 
ja nu är det ju några som inte gillar janson men det ska jag bara ha
för det äter jag bara en gång om året och det är på julen
så jag brukar göra en utan avsovis eller hur det stavar nu 
nehe om jag ska ta den där disken så jag kan förbereda maten 
det blir biffar idag med potatisgratäng 
ha det så gött till nästa gång puss och kram 
Bye bye
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilken mysig jul, mycke folk, ang, Janson brukar vi göra en med championer eller skinka, eller tillomed med ärter morötter, brukarbli kanon, fast detta året blir det bara jag o barnen, så det blir vanlig Janson.

Svar: vem är det som inte äter janson?
evatakeitorleaveit.blogg.se

2013-12-17 @ 22:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0