Öööööö snarkar jag ?????

  Ute är det grått och trist 
jag har inte sovit något vidare det gör jag aldrig när jag har komenist vec 
eller en vec har jag inte det 3-4 dagar skönt det för i dag var jag uppe 2 på morgonen 
kollade lite på tv sen somnade jag visst en lite stund i fotöljen 
för peos mamma var uppe tidigt på morgonen och hörde jag snarkade i fotöljen 
men jag känner mig fortfarande trött skönt att allt är klart med inpackning av julklappar
och inköpen av julmaten så nu kan man ju andas ut lite 
igår fick jag ett mess på mobilen att jag hadde ett paket att hämta på maxi från postkod
gissa om jag blev nyfiken var tvungen åka ner och hämta ut det men jisses va folk det var på maxi 
är inte glad när det är myckert folk men vilket fall så hämtade jag paketet det var tungt 
så jag funderade vad det kunnde vara men jag väntade med att öppna det tills 
min älskling och mamma kom hem någon chokladask tror jag inte på
för så myckert tror jag nu inte att choklad väger det var en 
 en bok vilka härliga bilder och jag som älskar djur
va riktigt skoj har bläddrat igenom den ska sitta ner en dag och titta lite mer i den 
första natur bok som jag äger kanske är på tiden hihihi 
ubs va klockan går är nog bäst att gå och ta disken och sen påbörja middagen 
idag blir det fiskgratäng och potatis
peos syster har redan ringt två ggr idag få se hur många gånger till det blir idag 
ibland kan det vara störades för hon stressar bara upp mamma och min älskling 
sen ältar dom om det hela dagen och det blir så trist för en annan att höra på
nehe nu får ni ha det så gött till nästa gång puss och kram
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0