Nu tassar snart julen fram

  har varit uppe tidigt men är ju inget ovanligt 
Igår var vi och handlade i bromölla på maxi där det sista så det var skönt att all julmat är klart
sen hälsade vi på peos mammas syster sen när vi åkte hem var det inte så kul 
det blåste och regnade så jag spännde mig lite grann
sen var vi inom mammas lägenhet så hon fick hämtat posten 
så när vi kom hem var jag helt slut men jag höll mig vaken till dallas 
vad händer idag ja öööö är ganska trött men ska ner till maxi och handla in dom sista julklapparna 
lite russin och nötter brukar ju peos syster kille få varje år lite som en tradion och sen får dom
lite lotter ja inte så lätt när man är arbetslös och min älskling jobbar halvtid 
sen får dom ju julmat åxo och det är ju inte det billigaste precis 
sen tänker jag ta hem mat åxo från maxi
för idag orkar jag inte göra mat och dom gör en sådann 
god hema gjord snitzel så det får det bli 
jag tycker synd om min älskling dom flesta får jul ledigt idag men inte min älskling 
blir inget ledigt för han mellan jul och nyår
lite trist tycker jag skulle gärna ha han hemma lite men men inget att göra åt
 Sen när vi har kommit hem och ätit middag 
ska jag slå in lite jul klappar 
sen måste jag betalar en del räkningar åxo *SUCK* tänk om man kunde få en fri månad 
när det är sådanna högtider hadde inte varit dumt 
sen ska jag bara ta det lungt och bara vara 
nehe om man skulle göra sig start klar snart så man kommer iväg
det tar ju en stund innan man blir klar m,m 
ni får ha det så gött till vi ses nästa gång  puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0