Nu är jag ledsen

 Jag blir så ledsen och arg 
Det börjar bli ganska jobbigt när det är något så måste och
det ska vara min älskling som hela tiden som måste hans syster kan inte göra en skit 
bara ringa en massa hit och gnöla minst 4-8 ggr om dagen ibland 10
nu ska ni inte tro att jag är egoist men om man är van att det är tyst här hemma
och kan se vad man vill eller göra som man vill och nu måste man ta hänsyn till en till
plus hans syster ringer stup i kvarten till deras mamma så börja det tära på kroppen 
och hon går hema hela dagen ska inte tro att hon kan hjälpa till men ringa hit och säga 
vad som ska göras m,m så börjar det bli trött samnt nu är vi inne på andra månaden 
sen peos pappa gick bort och som det ser ut så ska hans mamma stanna fram till jul 
trodde jag men pi fick jag 
peo berättade när min gumma från småland kommer till efter nyår 
så skulle han och mamma sova hema hos henne 
ööööö va jaha nu ska jag inte ha min älskling hema hos mig 
 
men jag då ingen som tänker på mig 
nu fram till ikväll när bägaren rann över så jag var bara tvungen skriva av mig 
vi låg och vilade lite allaihopa och till åmed jag för en skull brukar inte bli 
så ofta för min del men som jag har ont ihuvudet idag så 
vad händer jo hans syster ringer först på mammas mobil sen när ingen svara på den
så ringer hon peos mobil sen när det tysnar så ringer hon fasiken 10-15 minuter efter igen
samma visa men nu sa jag till peo svara och be henne slutar han svara och säger 
vi vilar ååååå hadde det varit jag så hadde jag bett henne fara och flyga
tyvärr kan man inte välja svägerska men kan bli för myckert ibland 
eller nja ofta är det någon som vill ha henne ni kan få henne gratis
sen när vi hadde komit upp för det går ju inte vila när telen går varm 
så bad peo om dom kunnde åka upp någon dag till villboken och kolla foto affären 
vad dom skulle ha ta kopia ( messade till henne ) vad hände hon ringer och gnölar 
vi ska inte upp till villboken m,m fast dom brukar åka upp dit i bland och spelar 
och är ute och kör varje dag nädå det var jobbigt
så min stackars älskling fick gå ut i detta oväder till våran fotoaffär som ligger i närheten
och han som är så stabil på fötterna när det är halt 
jag säger bara det hadde han ramlat och brötit något så rymmer jag 
men han kom tillbaka snabbt igen det var stängt 
och jag tänker inte köra någonstans i detta väder 
nähe nu ska jag gå och duscha och kyla ner mig så kanske jag blir på bättre humör 
Tack för ordet  puss och kram

Kommentarer
Postat av: TjockMorsan

Oj, gumman! Fullt förståeligt att du behöver skriva av dig. Visst vill man ställa upp för sina närmaste, men det finns ju gränser. Även om det är någon som står en väldigt nära, så blir det ändå jobbigt att aldrig riktigt få rå sig själv.

Jag hoppas det ordnar sig, så att ni får ro där hemma igen. Kanske kan ni prata med svärmor tillsammans och komma på en annan lösning. Varför kan hon inte bo hos sin dotter ett tag också om hon inte vill vara själv? Hur som helst så måste din svärmor klara sig på egenhand, helst förr än senare.

Kram på dig, vännen! <3

2013-12-07 @ 00:43:44
URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0