Nu är det klart !!!!!

 japp nu är julaftonen över 
Ganska skönt tycker jag som att jag fick stå för det mesta 
nu sitter jag och njuter av min ensamhet dom andra är ute
och jag njuter min cd skiva som jag fick i julklapp 
jag har nog varit snäll i år fick en massa fina julklappar så jag kan ju bara vara 
glad och nöjd och jag trodde skulle gå upp en massa till jul men det var inte så farligt det heller
och jag pratade med min gumma från småland igår det var trevligt men hon vet inte riktigt när hon kommer någon gång efter nyår blir det  iallafall ska bli skoj och träffa henne igen 
då ska mamma hem men tyvärr ska min älskling åxo dit men han får minsann vara här på dagarna 
känns ganska tungt nu att vi inte kan få vara med varandra själva 
tänk om hans syster kunnde ställa upp lite mer om hennes lilla mamma men nejdå 
hon har haft mamma i två dagar hemma hoss mamma och vi har haft mamma 2 månader 5 dagar 
men vem räknar ?????
jag hadde gärna viljat åka till min kusin i strömsnäsbruk nu när dom är lediga men nääää
går ju inte mamma är här då tänker varför åker ni inte själva då kommer ju mitt samvete fram 
man kan ju inte lämna en gamal människa själv m,m 
knappt man åker till någon här på orten för då sitter min hjärna och maler
nu måste man hem fixa middag m,m skulle önska jag vore lite mer egoist i mig 
men jag har svårt att säga ifrån men jag hoppars att mamma kan klara sig själv snart
så man ka få tillbax sitt liv igen min älskling förstår inte riktigt mig 
usch hoppars inte jag låter som den elaka svärdottern 
nu ska jag snart hoppa in i ducshen och sen ner och handla se om jag kan hitta lite middag 
för nu vill jag inte ha någon mer jul mat blir lite julmat när min gumma kommer 
ja någon nyårs mat behöver jag inte tänka på det har älsklingen och mamma redan bestämt 
smörgåstårta öööö jaha,,,,,, jaja som sagt vill gärna komma till det vanliga igen snart 
sen om jag hinner lite senare ska jag gå in till er bloggvänner 
se vad ni har haft för er idag ska det inte bli för många knop ska vila upp mig lite 
men jag saknar min goa vän ska se om vi inte kan ses snart men hon var visst lite förkyld 
och det har jag ingen lust att bli just nu nähe nu har jag inte tid att sitta här 
ni får ha det så gött så hörs vi puss och kram 
Bye bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0