Mamma är tillbax

 japp mamma är tillbax 
nio i går kväll ringde hon bara åka och hämta henne 
jag har en hel massa att fixa idag så har ju inte tid att sitta här men är ganska skönt 
att sitta här en stund och komma bort en stund 
peos syster har redan ringt och gnölat som vanligt så trist att höra på men men 
nu ska mamma vara här till nyår men nyårsdagen får hon vara hemma hoppars
jag men tyvärr får jag nog inte ha älsklingen här hema på kvällen men jag hoppars verkligen 
att det kommer lösa sig snart annars blir jag galen
men nu ser jag fram i mot att min gumma ska komma
ska snart gå och bädda och vika ihop tvätten som vi tvättade igår
min andra goa vän ringde igår och frågade om vi ville följa med dom
skulle rasta sina hullingarner skulle på något skoj lekställe
men jag skulle diska och laga middag 
så då hadde dom inte komit iväg på ett bra tag som att jag inte var beredd
så tar det tid innan jag är klar  sen hadde jag ju glömt att vi tvättade hihihi
så lika bra att dom åkte själva
sen ska jag se vad vi ska ha för middag idag sen måste jag åka och handla 
då vill alla följa med *suck* jag som ville åka till min vän
jobbigt när man måste tänka på andra hela tiden som man egentligen inte ska behöva 
jajaja nu ligger mamma här och snarkar så lika bra fixa det jag ska ha så dom får middag i tid
vad det nu blir har jag ingen anning om 
ja just det jag måste iväg och tanka åxo
som att jag ska köra hans syster och kille på nyårsaftonen till några vänner som bor i jämsjö
så ni får ha det så gött till nästa gång puss och kram 
Bye bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0