Lucia dag !!!!!!

 Ja idag är det Lucia dagen 
är säkert mysigt men tyvärr har man inga barn så man kan kolla i skolan m,m 
trist men man kan ju inte välja hur livet kommer bli 
men mins när man var liten vad kul man tyckte det var att lussa på skolan 
och sen när ma kom hem så lussade man för sina grannar m,m fick en liten slant
jag tycker det är så tråkigt när man läser på olika stalper
att nu får man inte vara tomte på en skola och på en annat ställe pepparkaksgubbe
jag fattar inte varför man ska ta bort allt om traditioner m,m 
vad händer i detta land   ja säkert är det så i andra länder åxo
varför kan vi inte bara låta våra traditioner vara 
 jag tror det sitter höga gubbar som bestämmer detta 
har dom så tråkigt att dom måste förstöra allt trevligt och mysigt m,m släng ier i sjön tråkmånsar
 Ubs fredagen den tretton hua eller?
Nja jag vet inte om jag tror på detta man kan få otur när som helst om det ska ske
så sker det så gör det vilket datum det änn är med min otur i mellan åt 
tror nog att det är livets gång man gör det till det som det ska bli
jag tog fram en cd skiva som jag lyssnar på tog bara en och vad blev det 
en skiva som heter smurfarna smurfhits 2 ööööö va har jag den undra om den är bra 
ja man blev ju glad att lyssna på den hahahaha
ja märks att jag inte har köpt myckert cd skiver på sista tiden
man kanske skulle ta med den ut till bilen och kolla om cd spelaren funkar där
och sen kanske man blir glad i bilen åxo så man kör lite fortare och inte som en tant hihihi
skojar bara tycker nog att jag kör bra mer och mer jag kör
 Nähe nu har jag inte tid att sitta här 
dom där två dagarna går fort idag kommer peos mamma hem 
så nu är batterierna laddade men har lite måste göra innan hon kommer 
så ni får ha det gött och en trevlig lucia puss och kram 
Bye bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0