Lite ledsen?

jag vet inte om jag bara är trött eller lite känslig just nu 
men jag blev ledsen nu i kväll satt och tittade på ett pogram och när det var pause 
så gick jag på toa då hadde peos mamma slagit över  när jag kom tillbax så 
sa hon jag slog över för snart kommer postkod ööööö jaha dom har sett på skidor hela förmiddagen 
och sen var jag nere och hämtade dom på eftermiddagen för orkade inte gå hem 
och vad gjorde jag  jo jag gick in till datorn och spelade lite på fb
och nu sitter jag här och skriver av mig lite nu kom älsklingen in och sa nu kunnde jag få tv 
öööö nej tack vill inte se något halvfädigt det som gör mig mest ledsen är att älsklingen 
inte fattar hur jobbigt det är för mig jag försöker vara alla till lags men vem är mig  till lags?
så efter jag har skrivit av mig så går jag och lägger mig är ju änndå ingen ide att vara uppe
och i morgon ska jag storstäda så det är klart till uppe sitta kvällen då peos syster och kille kommer 
på uppsitta kvällen brukar jag få hjälp av peos syster men denna gång får jag nog klara mig själv
på dan för dom ska åka till bromölla och tar nog mamma med skulle hämta inlagdströmming 
så julskinkan och jansson och risalamaltan  brukar jag göra själv
och rebenen får jag lösa själv i år 
rebenen ska jag lägga i marinad i morgonkväll så den får gro ihop sig  jaja det får gå 
nästa år rymmer jag nog inget kul längre jag som älskar julen men i år blir den nog tufft
jag känner mig ganska ensam inte kul att känna så och känner mig helt tom 
klockan är inte mycke men nu ska jag förbereda mig och borsta tänderna sen går jag nog i säng
ingen ide att vara uppe 
ha det så gött till nästa gång puss och kram 
Bye bye
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gumman lilla! Förstår dig precis, hur di känner dig, du gör ett jätte bra jobb inför julen, och jag hoppas verkligen att alla uppskattar det du gör, läste någonstans att även i år skulle du få extra besök, vilket jag verkligen hoppas du får uppskattning att även bjuda in dom, för vist är julen mysig men ack så stressig, känner lika, tror vi har så höga krav på oss själva både du o jag, jag är helt slut, sa till C idag skriver jag en lapp på vad som ska göras sen stryker vi det när vi har gjort det. Det är jo söndag och vill dag, men inte här inte. Önskar dig o dina såklart en riktig fröjdefull jul,
Puss kram min gumma.
Vet du känner likadant vill rymma,

2013-12-22 @ 09:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0