Känner en ro

 Idag har vi vaknat själva det var skönt 
mamma bestämde sig att vara hema igår och sova så vi körde ner henne vid middagstid 
var inom och handlade så hon slapp gå ut det spöregnade så hadde inte varit kul gå ut detta vädret 
jag glömde släcka ljuset på bilen så vi tog en extra runda sen till jämshög till några vänner 
på en kopp kaffe va inte så kul att köra i detta vädret men det gick
jag ska ta in brukvisningen på bilen för jag har inte fattat vart knappen till bakfönstret är 
när det är immigt störandes ja och lite andra saker
få se när mamma kommer hem pratade om att komma idag
 en rolig grej peos syster ringde till mamma då hon fick höra att hon var hemma
sa hon ja att hennes kille kunde minsann inte komma ner för han har tagit en öl
 men om jag blir rädd då hadde mamma sagt
ja jag orkar inte gå ner och iallafall inte på natten  *SUCK* gör man så med sin gammla mamma
så hadde inte jag gjort om jag hadde bott hema i småland
men jag har förstått det är inte samma familje förhållanden som en annan har haft
man bryr sig om sina nära kära
 men här lever dom bara för sig själva och den man är tillsamans med
det skulle jag aldrig klara av
jag skulle hjälpa dom som behöver så gott jag kan iallafall där jag bor
inte så lätt dom som bor förlångt borta men försöker mitt bästa där åxo
men tyvärr styr pengarna lite mera 
jag har svårt för ego m,m men tyvärr kan jag inte välja här 
men ibland funderar jag om jag inte kan det ?????
I morgon ska jag ner och handla lite se om jag ta det ganska tidigt 
sen ska vi åka till jämshög åxo till graven och tända ett ljus 
sen ska vi fira det nya 
 
 ut med det gammla in med det nya 
jag hoppars verkligen det nya året ska bli bättre änn det gammla 
men visst har det varait några bra åxo ett nytt körkort och nya vänner 
och till nya året kommer min gumma från småland ska bli trevligt 
sen när hon har åkt hem så ska jag försöka ändra lite om kosten 
ja om nu mamma klarar av att vara hema vill säga
för nu har det varit för myckert av det goda 
jag vet inte riktigt om min älskling ska vara där lite efter nyår 
men han får minsann vara hemma lite på dagarna
tror nog att min gumma vill träffa han lite åxo för det vill jag i allafall
tycker nog att hans syster kunnde hjälpt till lite mer men men 
nu ska jag ta och kila och ta disken som har blivit ganska stor 
sen ska jag fundera ut någon middag vet inte riktigt ännu
det här med att komma på vad man ska ha och äta är en fasa
hadde jag sluppit så hadde jag varit glad jag vill helst inte äta något men det måste man ju 
tänk om man kunnde få allt serverat vad skönt det hadde varit 
jajaja nu skenar jag visst i väg med knäppa ider hahahahaha
Ubs klockan börjar åxo skena iväg 
Ni får ha det så gött till nästa gång vi ses puss och kram 
Bye bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0