Jisses vilket bus väder

 jisses vilket bus väder regnar och blåser 
som bara den ingen hitt dom har visst dömt stormen till sven 
jag var ute med peos mamma tidigt idag ville till maxi när dom öppnade idag 8
men var visst fler som ville detta inte klokt men men fick handlat och dyrt blev det åxo suck
men jag fick handlat två julklappar till min pappa så nu är det gjort 
sen var vi på fiske bilen åxo vi var hemma lite efter nio så fick hjälp av min älskling 
som var hemma till frukost med varorna var ganska tungt som att jag hadde hanlat en massa
varor till bak som vi ska göra nästa vec ja och en massa anat dom dricker ju en hel del 
läsk men som tur är gör jag inte detta sen har vi åxo beställt lite julklappar till hans syster och kille 
och min gumma i småland så lite har man ju hunnit med 
och diskat en bauta disk sen igår kväll och lagat middag så nu är det en tråkigt disk igen 
se om jag tar den lite senare sen var min goa gumma här en liten stund alltid trevligt
och nu ska jag snart gå ut i detta oväder och lämna in kenot som gick ut idag 
ja jag tror ju att jag ska få turen och vinna stor korvar en vacker dag man kan ju 
alltid drömma hihihi 
nähe nu måste jag kila ni får ha det så gött till nästa gång puss och kram 
Bye bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0