Hör och häpna !!!!!

Jag var uppe så jag såg julklandern 
den är ganska rolig om jag få säga det själv 
det har varit trist väder dimma och rusk mörkt tidigt på kvällarna 
min älskling har ryggskott sa till han att han kunde vara hema näpp 
det ville han inte han är så trjurig och envis när det är något med han 
men ibland kan det vara dumstridigt tro mig jag vet  
vid tio tiden i morse åkte jag till min goa vän hon skulle följa med och tanka med mig 
sen var vi på maxi och handlade lite så va hema vid ett tiden då fick jag börja med middagen 
och peos mamma hadde gjort kokos kakor när jag har varit borta 
eftermiddagen så åkte vi upp till älsklingens syster och hadde med lite fika 
jag är lite rastlös just nu som att jag försöker göra mig av med en ful ovana få se hur det går 
1 dag har det gått nu så vi få se  vi stannade inte så länge en time eller så
men alltid något 
I morgon ska jag klippa mig vid ett tiden
ska bli skönt att bli av med lite sen ska jag gå lite i affärer
 så det blir sen middag i morgon åxo få bli en smörgås vid middag
sen äta varm mat senare ja det får bli så och sen är jag sååååå glad 
peos mamma ska vara hema hoss sig i morgon till fredag hans syster följer med hem
och stannar där så slipper min älskling va skönt lite egen tid med han ska bli så skönt
 UCH jag känner mig lite taskig men nu har hon varit här i sju vec 
och hon kommer ju tillbax på fredag så lite glad kan man väll få vara 
nehe om jag skulle ta disken eller inte men nu har jag fått träsmak i baken
ni får ha det så gött till nästa gång puss och kram 
ja just det kom på att jag inte har vikit tvätten som vi tvättade igår fixa det nuuuuuu
Bye bye
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja!
Nej gumman du är i te alls elak, förstår det är jobbigt för henne att vara ensam, men hon måste vänja sig, skönt att du får lite egen tid med din käraste . Puss kram

2013-12-10 @ 21:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0