Hej å hopp

 Idag har det varit fullt ös 
har varit och hämtat min bil så nu hoppars jag den får vara ifred 
min goa gumma har åxo varit här hon hjälpte mig med jul granen  i år
sen har det tvättat och röjt så nu har jag ont i varenda kropps del
så vika tvätten gör jag i morgon och jag tror kvälls disken får vara till i morgon åxo
skulle ha damsugat åxo efter allt stök här men det får åxo bli i morgon 
fast det får jag ta på morgonen som att peos mamma ska få besök av en väninna
 det blir ingen långt bloggade idag som att det gör ont i varända kropps del just nu 
så nu ska jag tända min advents stake som jag åxo har fixat ihop nu 
det är riktigt hem trevligt nu med juldukar och tomtar m,m
så nu får ni ha det gött puss och kram 
bye bye

Kommentarer
Postat av: TjockMorsan

Skönt att du fick tillbaka bilen så fort. :) Även om kroppen värker så är det härligt när det man tänkt göra är gjort.

Själv pyntar jag inte så mycket. Än så länge är det bara julbelysningen som är på plats och som jag gillar mest. Ska väl få fram några tomtar, men det får bli närmare Lucia? Någon gran blir det inte och inga julgardiner heller. I år satsar jag på det som ska ätas istället. ;)

KramKram!♥

2013-12-04 @ 00:07:44
URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0