Hej å hå

 I går var jag hoss min goa vän en stund 
behövde komma iväg efter bullbaket det gick bra med baket men orkade bara en sats
sen när jag kom hem skulle fixa till lite biffar såg jag att ägen var slut
så min älskling fick följa med mig och hämta det för jag orkade inte gå in i afärren 
när jag skulle backa ut från pakeringen skrämde jag skiten ur han råkade trycka på gasen ubs 
han bliv jätte arg men hallo gjorde det inte med flit men det gick bra 
när vi var hema igen så fixade jag till biffar 
min älskling små hackar på mig hela tiden igår så jag blev riktigt ledsen 
jag gör så gott jag kan och kan ju inte tänka på allt och försöker vara alla till lags men är inte lätt
när det finns en tredje person som man inte har levt ihop med och vi alla är ju olika
jaja nog om det 
idag har jag frukost fikat med min goa vän jag bjöd henne som att hon har fyllt år
sen när vi kom hem igen så kom posten efter en stund fick jag ett brev som jag inte blev så glad över 
men var nere på arbetsförmedlingen och fick prata med en  hon kollade upp det 
min handläggare hadde löst det idag så jag skulle slippa vara orolig 
ja vi få se  jag hoppars jag kan få börja min praktik snart så man slipper krabb
Jag ska snart åka ner och handla lite
och efter det så tutar jag till en annan god vän 
måste rymma lite är inget kul att vara hema just nu 
sen skulle peos syster och kille komma åxo och tjöta vad som ska göras och inte *ORKA*
nja dom får klara sig lite själva för jag tänker åka bnort en stund så de sååååå
nu får ni ha det så gött till nästa gång  puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: TjockMorsan

Vilken tur att du har bil och körkort nu och har möjlighet att fly undan ibland när det blir för mycket. Jag kommer inte blogga något mer i år, vilket innebär att jag inte heller kommer att läsa andras bloggar, men jag kommer tillbaka en liten bit in på nya året. :) Vill du nå mig, så kommer jag kika in på FB då och då, för det gör jag ju enkelt via mobilen.

Vill iallafall kika in hos dig här och nu för att önska dig en trevlig jul och ett gott nytt år, vännen. Var rädd om dig när du är ute och far!
Puss & Kram!♥

2013-12-18 @ 20:32:43
URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0