Första advent

 Idag är det första advent 
jag var uppe tidigt idag för jag tänkte åka till maxi när dom öppnade
så man slipper trängas på pakeringar peo och hans mamma var med
så dom fick se hur jag kör men jisses vad det blåser ute men vi kom helskinnad fram
och det var inte många när vi kom till maxi men jag strulade lite vad jag skulle välja för pakering
fast jag nästan hadde hela själv men övning ger väl utdelning så småning om
jag skulle handla julsjärnor min jisses vad dom var dyra 50 kr och dom för tio kr var slut jajaja
men nu blev det dom dyra sjärnorna för jag vill få lite ordning nu
och dyrt var det och handla *suck*
sen var vi hemma hos peos mamma åxo så hon kunnde hämta posten och vattna blommorna
jag skulle ha på vidtorkan på där bak men den körde till halva sen ville den inte
så nu har jag den mitt i rutan få se om jag kan luska ut hur jag ska få ner den igen 
nehe nu har jag inte tid att sitta här mer måste komma igång så får något gjort 
julkalender hann jag inte se i morse få se om jag kan se på den i kväll
ha nu en bra första advent  puss och kram 
Bye bye

Kommentarer
Postat av: TjockMorsan

Vad härligt det måste vara att kunna sätta sig själv bakom ratten och köra dit man vill. Har du skaffat egen bil eller lånar du?
Nu sitter mina stjärnor där de ska och det är städat och fint, så idag lyssnar jag på min onda kropp och gör så lite som möjligt. :)

Ha en fin avslutning på första advent.
KramKram! ♥

Svar: Hej vännen Hopars du får mitt svar
Ja jag har en egen bil som jag har köpt en volvvocombi
du får ha en trevlig dag kramis ♥
evatakeitorleaveit.blogg.se

2013-12-01 @ 16:21:01
URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0