Försöker bita mig i tungan

 Inatt har jag varit uppe varje time
för att pissa störande men så är det iblandså idag gick jag upp tjugo över fem 
så idag är jag trött och stör mig på allt inte alls kul
det ena lysröret i köket pajade igår så det står och blinkar störande
sen är peos mamma nog glad för hon ska följa med peos syster och kille och äta 
ja det blir ju ute mat tro inget annat fniss är inte ofta hon bjuder på hemagjordmat 
sen ska dom iväg och klippa sig och sedan skulle dom gå hem till mamma
nu har visst mamma bestämnt att hon vill baka lite hema åxo
öööö jaha trodde vi skulle baka tillsamans jaja skit i samma jag tänker änndå baka lite 
för har jag  bestämt det så blir det så 
jag sa visst lite för myckert igår
nu var det inte säkert att mamma skulle stanna hema till fredag *Suck* så vi få se
min älskling har fortfarande on i ryggen inte kul för han 
och vädret är trist ser om vi tar bilen för min älskling och jag ska åxo klippa oss 
men jag klipper mig inte var som helst där jag klipper mig är det lite dyrare 
men jag är kräsen ska se bra ut och gör det inte det så får jag ett bryt
sen går jag aldrig dit mer
Så vi får ta en macka till middag sen får vi äta lite senare idag 
efter klippningen har jag lite ärenden som ska fixas 
I Dag fyller min goa
Gumma år jag får hoppars att hon får en bra dag 
nähe om jag ska ta och göra lite nytta som diska Bläääää
ni får ha det så gött puss och kram 
Bye bye
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0