En suris !!!!!!!

 Ja det är jag det 
jag tycker inte jag är annat sur och ledsen det mesta tiden inte alls kul 
jag har bara lust att krypa ner under täcket och stanna där i flera dagar 
undra hur det skulle gå då om inget blir gjort med disk och mat 
*hum*  undra om man hadde fått någon mat
eller om dom bara hadde levt på allt godis och kakor det finns i skafferiet 
ja vem vet man kanske skulle testa nja det går inte hadde jag inte klarat av 
min älskling har jätte ont i sina leder så han har varit hoss läkaren fått lite meduciner 
sen ska han fixa en tid till sin läkare när hon är tillbax från sin julledighet 
nu ringer min älsklings syster blablabla blir bara massa tjafs ska bli skönt när man slipper det
om jag fick välja så skulle jag inte vilja ha henne mitt liv nu har mamma pratat färdigt 
så nu tjafsar hon om vad hon sa m,m *suck* jag tror nog att det börjar tära på min älskling åxo
för han snäser och hugger på en hela tiden nu kom hon in berättade vad hon sa 
då sa jag att jag bryr mig inte längre dom få ha sitt och vi har vårt hon vill ju inget 
hon varken hjälper till med i jul frick bädda deras sängar m,m och ingen hjälp om 
mammas trevnad hon skulle ha bjudit på middag idag så skulle jag slippa det 
men skulle inte bli middag förr två men jag hadde annat
men jag tyckte att mamma och älsklingen kunde åka upp så när han kom hem
frågade han sin syster om middagen men nu ändrade hon det så jag slapp inte göra mat 
jag blev både ledsen och arg jag har stått gjort middag nästan varje dag
när jag inte ha orkat har det varit ute mat
hans syster har inte bjudit hem mamma en ännda gång på dom här nio vec 
jo förresten en fika en gång och sen när jag åkte upp med fika 
jag är ganska sliten nu på allt nyår redan planerat
 ööööö jaha fick inte bestämma något där inte *suck*
min goa gumma var här en stund kul att se henne igen
men var inte den bästa tiden att komma 
för jag hadde en dust med min älskling om hans syster i regel om vi har något bråk 
så står det mesta om hans familj 
men hon fick middag här hoppars det smakade mamma gnällde det var lite stark 
mmmm jag älskar ju laga mat ju hum gör det själv tänkte jag 
hur många gånger har någon annan gjort maten här hema 
japp INGEN ,,,,,,,,,,
Japp idag är jag gnäll spiken 
Jo förresten hans syster stack och fikade i stället 
änn att tänka på mig lite 
men nu ska jag gå och koka lite ägg det kan väll inte bli för starkt eller 
en ny dag i morgon få se hur den blir 
ha det så gött till nästa gång puss och kram 
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0