En ny vecka!!!!!!

Idag har jag visst ingen lust med något 
känner bara en massa måsten inget kul men ska se om jag inte kan fixa till frysen och 
skafferiet sen tänka ut vad vi ska ha förmiddag jag hatar laga middag inget kul 
förr tyckte jag det var kul men sen jag var ihop med mitt ex och han tog över den biten 
så gjorde jag inte myckert middagar i 18 år och 4 månader så nu måste jag 
för här kan ingen laga den eller vill så ska jag slippa någon dag så får det bli ute mat 
och det är inget kul så vi få se vad det blir av detta idag 
jag har börjat skriva en lista vad som ska göras m,m så man inte glömmer något 
vi spelade bingolotto igår det blev ingen vinst för någon av oss
det har blivit en massa spelande sen mamma kom hit för vi spelar inte så myckert annars
men hon betalar det så då får vi spela men om vi var själva så hade vi inte spelat så myckert
det är andra gången som peos syster ringer nu ganska störade hon vill ju änndå inget 
förutom gnälla om saker ting tala om vad vi ska göra m,m och hon gör ju bara mamma
iterad och stressad  men själv vill hon inget det ska bli skönt när den dagen kommer 
så man får vara själva igen men det tar nog tid
saken gör ju inte bättre att peos syster håller på som hon gör
om jag och älskling grälar så är det ofta om hans syster för hon kan ju göra en galen 
mer eller mindre jag försöker hålla mig men till sist rinner bägaren över 
 ja vi få se hur många gånger hon tänker ringa idag då 
solen lyser så fint ute funderar om man skulle ta och gå ut lite skulle behöva röra på mig lite 
ja vi få se hur det blir med det 
min goa gumma ska komma idag ska bli skönt så man kan få lite andra tankar 
för nu sitter jag mest och iterrar mig över peos syster  Grrrrr 
ja det blev visst mest gnäll i bloggen idag hoppars ni har översendet av det 
nu får ni ha det så gött till nästa gång puss och kram 
Bye bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0