16/12 2013

 Ja ja jag vet taskigt rubik
men kom inte på något bättre hihihihi
jag sitter och njuter med en varm kopp kaffe se om jag kan vakna till
är så trött kan ju vara vädret kanske 
jag hatar det här med vikten en stunden går man ner sen går man upp örk
jaja skit i samma nu kommer snart julen och då ska jag leva med god mat m,m
mamma är fortfarande kvar här det sägs att hon ska vara här till nyår
efter nyår kommer min goa vän från småland så då får hon nog flytta hem 
om det blir själv eller inte det vet jag inte ännu
men jag har mina aningar att min älskling ska sova över där
men jag hoppars att det inte blir en längre tid vill ju ha min älskling hemma åxo
igår fick jag gjort den del skickart i väg pappas julklapp och julkorten och fick tag i gran ris
så vi var på kyrkogården men blev lite paff stenen var inte på plats
och dom hadde inte plattat till graven det har gått över 2 månader nu
så det tyckte jag nog att det skulle vara så granriset blev ju inte snygt  skulle varit myckert mer 
nu ringde det på dörren peos syster så jag får väll ta och sluta men måste berätta 
jag bakade igår jag skulle baka kokosdrömar har aldrig gjort domma 
det skulle vara havregryn åxo och vad hände 
japp jag misslyckades gissa om jag blev sur mmmm jätte sur jag är ingen vidare på att baka
eller laga mat är nte riktit min grej brukar säga att jag född till en DET
hihihi ja varken kvinna eller man 
men sen bakade vi drömmar och sockerpepparkaka ja mamma kom och hjälpte mig 
när det inte gick som jag ville
men jag ska prova den kakan en annan dag och se om jag inte kan få till den 
nähe bäst att sluta ni får ha det så gött till nästa gång puss och kram 

Kommentarer
Postat av: TjockMorsan

Jag tycker det var en jätte bra rubrik! :) För min del har detta datum en stor betydelse, för idag fyller nämligen min äldsta dotter 19 år.

Jag har inte heller varit någon hejare i köket förr då jag inte trott mig kunna. Baka har jag alltid kunnat, men matlagningen var mindre rolig. Men på senare år har jag upptäckt att jag faktiskt kan och att det kan vara kul att pröva på nytt. Komihåg att det är av sina misstag man lär sig och det är aldrig försent och man kan inte lyckas jämt. Det fick jag erfara idag när jag skulle göra kola. Den blev stenhård, men god. ;)

Massor av kramar till dig mitt i julstöket.♥

2013-12-16 @ 23:23:47
URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0