Japp jag lever !!!!!

Vilkert härligt väder vi har haft dom kommande vec
Det var längesedan jag var här men har inte haft tid eller ork
har varit ganska myckert sista tiden 
vet inte om jag har berättat om mitt körkort men det gick inte så nu bara ta nya tag
men inte lätt 
när man inte har så myckert att röra sig med men bara kämpa
idag är jag hema  och fredag vill vara med min älskling innan han börja jobba igen
han börjar på måndag för jag har ju varit myckert i körskolan
ja jag var hemma en vec när min mage baallade ur tror det var ångerst och stress
ja sen har jag gjort lite annat åxo umgås med min goa vän malin lite då och då
fast vi pratar i tele nästan varje dag
och igår fick jag henne att köra mig till körskolan för det regnade
jag tog henne nästan på sängen hadde just vaknat
men hon klädde på sig snällt och hämtade mig snäll vän man har 
och fick följa med i hennes nya bil så nu har man prov suttit iden 
 
och varit och fikat på liljas i mellan åt 
en dag var heidi åxo med och fikade det var trevligt 
sen har vi åxo varit och ätit hoss peos ungdoms vän en dag det var gott 
sen härom dagen har vi åxo varit och åkt med peos ungdoms vän en tur i hans nya fin bil
det var jätte trevligt fick se en massa nya ställen
sen åkte vi hem till heidi och hennes familj och tog en kopp kaffe 
ja och vi har åxo varit åhus med peos syster och kille
 lånad bild
gick runt och tittade och var på glass båten m,m vi hadde en trevlig heldag 
så lite har jag ju gjort åxo förutom körskolan nehe nu ska jag vara med min älskling 
så ni får ha det så gött till nästa gång puss och kram 
Bye bye 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0