Här kommer jag !!!!!

Nu hoppar jag in och visar  livstecken att jag lever 
Jag vet att jag har varit usel på att skriva den sista tiden men är så myckert i mitt liv just nu 
så jag vet varken in eller ut just nu och vad jag har skrivit eller inte 
min älskling har varit i växjö igen dom hadde gjort fel på hans glasögon
han skulle ha så när solen lyser  så ska dom bli mörka
men det öga han är hel blind på var mörk och de öga han ser på var ljust så det gjorde ju ingen nytta tyvärr
så nu väntar han på att få ett par nya som stämmer så han får han dom gammla så länge
får hoppars dom kommer snart
och han har åxo fått sin färdmedel på jobbet så han slipper gå så långt till varje ställe han ska till
så skönt för han 
jag håller fortfarande med körkortet 
undrar om jag någonsin blir klar med det.... ska försöka lite till
och går det inte nu så får det nog bli vilande en stund skulle önska man kunnde få lite hjälp 
men inte lätt dom som har erbjudit sig har ju en massa annat så vill ju inte störa fast jag vet att det är lungt 
men en vacker dag så ska väll jag åxo lyckas hoppars jag 
jag var hoss sjukgymnasten i onsdag med min axel det var skönt sen tejpade hon den
och fick lite övningar men nu värker den igen men ska dit i vecan 
nähe mina vänner måste kila ska snart äta middag och sedan kommer min goa vän 
i eftermiddag måste ju hinna plugga lite och lite annat men nu kom det ett litet livs tecken 
ha det så gött till nästa gång puss och kram
Baye bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0